Udbud og indkøb

Læs om de aktuelle udbud og se indkøbsbetingelserne her på siden
ARCs indkøbslager

ARC udbyder mange og forskelligartede ydelser og indkøb. For eksempel udbyder vi opgaver vedr. køb af materiel til nye Genbrugspladser, vedligehold af anlæggene osv. Antallet og typerne af aktuelle udbud varierer over året.


Såfremt der er aktuelle udbud, vil du finde dem i menuen til venstre eller ved at klikke her.   

Leverandør til ARC

ARC definerer ’leverandører’ både som virksomheder der leverer et produkt til ARC og som aftagere af eksempelvis affaldsfraktioner og restprodukter fra vores genbrugspladser og energianlæg til viderebe-handling.
Denne leverandørklausul gælder for ARC leverandører med en forventning om at ARC leverandører stiller samme krav til deres direkte underleverandører.
Vi ønsker ikke at pålægge leverandørerne unødige administrative byrder. Denne klausul er udarbejdet med tanke på et minimum af administration for ARCs leverandører.

Læs leverandørklausuler her

Download Selvevalueringsskema her

 

Når du vil sende en faktura

Faktura skal fremsendes i elektronisk form med formatet OIOUBL (Universal Business Language).

Fakturaen skal indeholde: 

  • EAN-nummer
  • Indkøbsnummer

I/S Amager Ressourcecenter forbeholder sig ret til at afvise enhver faktura, som ikke indeholder ovennævnte oplysninger. Betalingen sker netto 30 dage efter, I/S Amager Ressourcecenter har godkendt leverancen og modtaget korrekt faktura.

Bemærk, at der eksisterer fire EAN-numre hos ARC.

Administration: 57900019 00 595

Energi: 57980000 16 743

Genbrug: 57900019 00 601

Amager Bakke: 57900021 27 854